POLITICAS - Baula

FREE SHIPPING WORLDWIDE ON ORDERS OVER 200 USD / FREE SHIPPING TO COLOMBIA ON ORDERS OVER $200.000 PESOS

SHIPPING POLICY

 

INTERNATIONAL SHIPPING

 

  1. How long will it take to get my order?

 

International orders will take 10 to 20 business days to arrive.

 

  1. How much does shipping cost?

 

Free shipping is available on orders over 200 USD

Standard Shipping cost 30 USD – For All Countries

  1. What shipping carriers do you use?

 

For standard shipping, we use FedEx or DHL depending on your location.

  1. What about duty and taxes?

 

Orders may be subject to duties and taxes, and customers are responsible for these fees. Please note that BAULA does not have any control over duties and taxes. We cannot advise as to what the costs will be, as they vary by country. For more information on these fees, please contact your local customs office.

  1. Wrong address disclaimer

 

It is the responsibility of the buyer to make sure that the shipping address is correct. We are not responsible if a package is shipped back to us due to an incorrect or undeliverable address. If you decide to change your shipping address, please write to us at contact@vebaula.com as soon as possible.

*Additional charges may be applied if the order has already been shipped.

RETURN POLICY

 

  1. Can I exchange or return a product?

We’re bummed if you’re not 100% satisfied with the items you received, and we gladly accept exchanges within 15 days of receipt for items in new condition. The products must be in their unused condition and in its original package.

*Returns must be within 5 days of receipt for items in new condition.

  1. How do I return/exchange?

Send us a message to contact@vebaula.com with the subject “Exchange” or “Return”. Include the order number and inform us which product you would like to return. When we’ve confirmed your request, we will send you an e-mail with the return shipping instructions. Once we receive your package, we will promptly process an exchange or issue a refund to your account in accordance to our return conditions.

We do not accept a returned item that’s worn, damaged, washed or altered in any way. We do not accept returned items that were sent back by you directly without checking with us first. We do not accept packages returned using C.O.D. service. Return shipping charges are non-refundable.

 

POLITICA DE ENVIOS A COLOMBIA

  1. ¿Cuántos días se demora en llegar la orden?

El envío se demora de 3 a 6 días hábiles pero trateremos de que llegue en el menor tiempo posible.

*Para productos en stock la orden empieza a contar a partir del día siguiente en que se realiza la compra.

  1. ¿Cuál es el valor del envío?

 

El valor del envío es de $10.000 pesos.

Si la compra es superior a $200.000 pesos el envío es gratis.

 

  1. ¿Cuál empresa tranportadora traerá mi orden?

 

Los envíos se hacen por medio de Servientrega ó DHL.

 

  1. ¿Cómo puedo saber en que estado está mi envío?

 

Una vez confirmada la compra se enviará un mail de confirmación de la orden y se irá actualizando según el estado en que se encuentre el pedido. Cuando el pedido sea enviado se enviará un número de guía para seguir el envío en www.servientrega.com ó www.dhl.com.

  1. ¿Qué pasa si me equivoqué de dirección?

 

Es responsabilidad del cliente asegurarse que la dirección de envío sea correcta. No nos hacemos responsables si un paquete nos llega de vuelta debido a una dirección incorrecta o incompleta. Si decides cambiar la dirección de envío envíanos un correo a contact@vebaula.com lo más pronto posible.

*Se pueden aplicar cargos adicionales si el pedido ya ha sido enviado.

 

POLITICA DE CAMBIOS EN COLOMBIA

 

CAMBIOS

 

  1. ¿Puedo cambiar ó devolver un producto?

Aceptamos cambios dentro de los 15 días siguientes al momento de la compra. Los productos deben estar en perfecto estado, en su empaque original y no pueden haber sido usados. No aceptamos devoluciones que no hayan sido confirmadas por nosotros.

*Las devoluciones deben ser dentro de los 5 días siguientes al momento de la compra

  1. ¿Cómo es el proceso para cambios/devoluciones?

Escríbenos un correo a contact@vebaula.com con el asunto “Cambio” ó “devolución”.  Incluye el numero de orden e infórmanos que producto te gustaría cambiar/devolver. Cuando hayamos confirmado tu requerimiento te enviaremos un correo con la dirección de envío. El cliente se hace responsable de los costos de envío y en caso de que no se cumplan las condiciones de devolución el producto será devuelto al cliente.

close
Start typing to see products you are looking for.
en_USEnglish

Shopping cart

close
Scroll To Top